But no word, no shape, no photograph could ever twist so far that it could begin to explain even a little bit of how I feel.

20100829

爱是无法解释的。

There's school tomorrow, fuck :( !! Feel like not coming again, but cannot I left so many shit in school.
Need to chiong bio @ school , 08' paper. :(
No mood, no mood, 你说我如何该怎么办呢?!
我跟你打招呼,是因为我想约你出去吃。我还没有还你我所欠你的午餐啊! :( 还是你早已经忘掉了?我想请你吃,免费的午餐你也不要?
Monday = 在家里温习功课 :( Must resist going out.
Tuesday = kbox,唱歌。很久没有唱歌了。最后一次就是你跟我一起唱,我还记得我们最后一个歌就是 If We Ever Meet Again, 你想我们会不会在见面呢?:(
Weds = Out w regine + h2h session,真的很多心事要告诉她。
Thurs / Fri = IDK :(
真的很多压力,如果你就在我的身边支持我,我一定会坚持下去的。但是现在,你离开我了,不管我的死活了,我不知道能不能继续?如果能够在见到你,那就很好了。已经一个多月了,我真的好想你。:(
我还是很爱你.......这样有错吗?我真的只对你带来困忧吗?为什么你这么容易就放弃呢?我知道你已经精力了一个多月,但是如果我们之间真的有很大的问题,我们能一起解决它,那是你以前跟我说的。想着你,我想哭了:(


I hope no one bothers reading chinese.I really find chinese can express more emotions than english words do.. :)